Friday, January 26, 2007

Put your middle leg in and shake it all about...

Krismis is skaars verby dan is dit weer die ever dreading Valentyns Dag!
Ja oraait Valentynsdag is nou al met ons since die High Middle Ages en ek is seker dit was baie flattering om so pragtige geskrifte rol met 'n mooi boodskappie te ontvang, maar verdien Valentyns dag nou regtig so baie krediet?

Van middel Januarie af kan sukkel mens jou gat af om 1 winkel te kry wat nie met kitch rooi kak beswadder is nie. Hartjies, kaartjies, ballonnetjies, beertjies, blommetjies,boodskappies en dan natuurlik pleisterkies vir die hartjies wat gaan seer wees omdat hulle niks kitch rooi kakkies gekry het nie. Ek het na aandagtige navorsing gevind dat meer as 1 biljoen valentyne gegee word op D-Day (2de mees populêreste card-sending holiday naas Krismis) en glo word 85% van alle valentyns deur die female species gestuur! Ja dames lyk my ons is almal lekker jags.

Dames, kom ons booikot bietjie die rooi kitch kak van Valenpynindiegat Dag! Moenie jou geld mors op unimaginative boring crap wat 500% in prys omgemerk is nie - bestel liewers vir jou geliefde 'n Penis Pokey! (Menere, dring aan op een van die...)

Die Penis Pokey is een van die oulikste, funste en well designed boekies wat ek nou al ooit tee gekom het. Ek is amper oortuig daarvan dit gaan ure meer plesier skep as vervelige kouse met hartjies op, of 'n common cartoon 'I Love You' boxer short of even 'n beertjie (Hang maar af hoe groot die beertjie is en of jy hom kan opblaas of nie). Ok ek moet admit, so Valentyns geskenk gaan nou nie werk vir 'n girl op laerskool nie (die gaatjie is te groot) - maar niemand van julle wat die blog lees het 'n verskoning nie, behalwe as jou loved one nie 'n piesang het nie of as jy lesbies is. Laat my weet dan soek ek vir julle ook 'n ingenious invention.

Wel ek dink ek het nou genoeg sales talk gedoen, ek is anyway nie die sales tipe nie, maar ek dog net ek stel julle voor aan ietsie anders as "I love you so much, You are the best, Better than all the rest, Better than anyone, Anyone i've ever met, I'm stuck on your heart.....kak"

Gaan hier vir Penis Pockey produk voorstelling plesier.

No comments: