Wednesday, January 24, 2007

Meet 'n Maaiki

Die week se hottie tottie maaiki is 'n vriendin wat ek van laerskool af ken maar het nie regtig met haar bevriendin geraak tot St. 9 nie - dis nou Gr 11 vir die nuwelinge! Sy is een van die slimste, eerlikste en mooiste girls wat ek ken! Sy vat nooit kak van enige kabouter nie en ek dink as ek vir haar en die tannie van Weakest Link in 'n showdown sit gaan sy die tannie solid opfok!

Sy weet presies wat sy uit die lewe wil hê en is een van daai persone wat alle situasies logies aangryp. Sy is 'n great vriendin met 'n lekker sin vir humor wat baie omgee! Maar ek dink ek sal haar moet challenge met die Sing Star ding want ek dink nogsteeds ek is die Koningin van Sing Star land! - hee hee

Ek stel aan julle voor:

Volle name en noemnaampies: Yoricke Veronica Esterhuyse / Frosty the SnowBitch

Lokasie: Wilropark, Roodepoort, North JHB, JHB, Gauteng, Suid Afrika

Stickhorsies: Kicking ass at SingStar!!!

Gunsteling bra design: Wonderbra

Wat irriteer die K@K uit jou uit: Freaking, Stadige, Onnosole, Breinlose, Dom, Retarted, Slow MENSE... en minibus taxi's

Grootste politieke fokop ooit in jou opinie: Om dit wat die kak uit my uit irriteer (sien boonste vraag) in die politiek te sit...

As jy gereincarnate sou wees, as wat wil jy terugkom en hoekom: As Jenni of course...ha ha, grappie...

Wat sal jy vir Jacob Zuma sê: Dumelang Dude...welcome to South Africa for a change...

Het jy al ooit iemand gemoer, give details: Nee, maar wou al vele vele male...Wel, Ja, as jy Jason se bloeiende lip by tel, maar dit was 'n ongeluk...Hy sal sê ek lieg, maar ek weet wat die waarheid is...And that is the story I'm sticking to...

As jy net 1 ding kan verander was sal dit wees: No more power cuts in JHB...o, ja, en Jen terug bring SA toe...

Wat is jou sterkste en swakste eienskap: Sterkste - My sterk persoonlikheid. Swakste - My sterk persoonlikheid.

Wat dink jy van die Miss World Kompetisie: Dat dit nooit regverdig sal wees totdat Jen en ek daarin deelneem nie...Jy kan dit net nie Miss World noem as ons nie deelneem nie...

Beskryf Jenni in 1 woord: Mmm... Word of the Week: Next Miss World


No comments: