Monday, January 15, 2007

"Comment - Alert"

Yorkie Esterhuyse; Suid Afrika (oooooo sy gaan my doodmaak! But its all for the love of comedy and personal jokes)


" Alhoewel ek nou nie een honderd persent objective as dit by jou kom nie, het jou blog jou nou nog een plekkie hoër op my 'Coolest People in the World' lys... en soos jy weet is daar net twee mense op die lys vanaf 1999... gedink ek moet maar 'get with the times' en dalk die lysie 'n bietjie update...

Anyway, jou partner in crime het gesê 'Jenni has issues'.... na hy nou die post van die koei speen gelees het... please keep in mind die man se Afrikaans is nou nie te wat waffers nie...'... maar het gou verduidelik dat dit nie weet wat 'n speen is nie... ja, my liewe vriendin, die ingilsman sal toe nou wragtig glo dat speen, "spleen" in engels is...


Na die verduideliking van 20 minute kon die engelsman en jou partner in crime toe ook lekker saam lag... en het gou die 'Jenni has issues' comment laat vaar...


Anyway... ek sal love om 'n comment die blog te sit (ons almal weet ek is meet Opinionated as Casper de Vries), maar weet nie wat nie... voel maar vry om enige gedeeltes van my mail te post..."




No comments: