Tuesday, January 16, 2007

Meet 'n Maaiki


Wel maats dis weer daai tyd van die week - ek stel elke week 'n kokkelol aan julle voor...Net sodat almal van julle aware is, ek trek 'n naam uit 'n hoed, so daar is geen voortrekkery of jy is my beste maaiki soort kak nie...

Kom ek stel die week aan julle voor ; 'n baie goeie vriendin van my - al vir 'n volle 18jaar om presies te wees. Die girl is 'n springbok atleet (met 'n lyf wat daarmee saamgaan), travel graag en sommer net 'n regte bok vir sports (excuse the pun)! Sy kan my dalk op Bob van Reenen wen maar nie op SingStar nie!

Enjoy!

Volle name en noemnaampies: Adele Smith (Noemnaam - Del of Della)
Lokasie: Die sonskyn land ons vir jou Suid Afrika, CrimeZone JHB
Stickhorsies: GYM, Party, Travel
Gunsteling pantie maak: Victoria Secret
Wat irriteer die K@K uit jou uit: Mense wat aansitterig is
As jy 'n geweer gehad het en net 1 koeƫl, wie sou dit wees: Mugabe
As jy gereincarnate sou wees, as wat wil jy terugkom en hoekom: Bambi of Kiara (My woefies word baie bederf!)
Wat is jou phobia: Slange
Wie sou jy vir 'n dag wou wees: Richard Branson (Baie ryk)
Beskryf Jenni in 1 woord: BeFOK!


No comments: