Friday, January 12, 2007

Los uit jou...


Dr. Research het weer aan die wiel gespring en navorsing bymekaar gemaak vir 'n sappige (excuse the pun) Vrydag brokkie van informasie. Ek het paar van my maaikis gevra wat Mamma/Pappa hulle "skaam" deeltjies genoem het toe hulle nog jonk en skoon van sondes was. Na al die replies oorweeg ek om my "kring van kokkelolle" bietjie te verminder...grappie.

Hier onder verskyn 'n paar van die statistieklike name. Eers meisies, want ons is mooier!

And the results are in:

Die Vagina - AKA
- parratjie
- koekie
- toefie
- rosie

Die Penis - AKA
- Percolator (want hy het so die heeltyd gedrip drip)
- Anaconda (vandag verstaan het hoekom)
- Potloodjie
- Totterman
- Geheimpie

Soos julle kan sien is daar vele semi-walglike naampies wat ons ouers ons seksorgane gedoop het. Party van ons was gelukkiger as ander. Ek sal bang wees ek fok my kind heeltemal op deur hom 'n skuilnaam vir sy seksorgaan te gee...wat as jy die eerste dag in Graad 1 kom en Juffrou se vir jou: "Seuntjie kan jy asb vir Juffrou jou potloodjie skerp maak?".

Anyway, die is fun - stuur nog naampies in...

No comments: