Wednesday, January 10, 2007

Meet 'n Maaiki

Ek het dit goed gedink om my "Kring van Kokkelolle" almal aan mekaar voor te stel. My weeklikse insetsel "Meet 'n Maaiki" sal 'n mini interview wees met homosapiens wat na my braais toe kom as ek hulle nooi. As jy in die volgende jaar nie verskyn nie moet jy weet jy was dalk in die verlede 'n tjoppie kwyt. Anyway, laat ons begin...

Meet 'n Maaiki - Interview 1

Naam: Andries Smit - AKA Stonemonkey
Lokasie: Nee buurt...grap net London
Stickhorsies: Klim, fietsry, klim, Youtube, klim, klim en klim.
Most hated politician: H.F. Verwoerd
Gunsteling toiletpapier:
Andrex (die met die puppies)
As jy gereincarnate sou wees, as wat wil jy terugkom: 'n Aap
Wat irriteer die K@K uit jou uit: Rassiste
Drugs / Elkehol?: Bier
Wie in jou opinie is die domste drol: Die Pommies
Beskryf Jenni in 1 woord: Supermodel

Wonder wie gaan dit volgende week/s? Tara tot dan!

No comments: