Thursday, March 01, 2007

Ken jou Kontinent

Nadat ek gister Blood Diamond saam Andries gaan kyk het - het ons altwee eintlik besef hoe min ons van ons eie kontinent weet! Ons wil altyd claim ons is van Afrika dis waar ons gebore is en Suid-Afrika is ons land, maar al wat ons donners weet is dat ons 'n kak president het, baie AIDS, lekker kos en hondkak customer service....o ja en dat Zimbabwe aan ons grens en baie illegal aliens kom van daar af. Glo is daar op die oomblik 15 miljoen illegal immigrants in SA - en om te dink ons is net 47 miljoen...so maak maar jou eie somme.

Anyway my punt is...ons as "Africans" moet ons kontinent leer ken! Ek is so clueless ek dog Sierra Leone is Ford se nuwe kar model. Van nou af gaan ek probeer om elke week so paar feite oor die Afrika kontinent te blog sodat as ons volgende keer by 'n braai sit...en dit word so stil want niemand het iets om te sê nie...jy kan bek oop maak en sê: "Afrika is die wêreld se tweede grootste en tweede most-populous kontinent in die wêreld in en Afrika is regarded die geboorteplek van die mens." (was Adam en Eva dalk bruin i.p.v wit?) - dit kan dalk coversation spark!

Hier volg nog 'n paar facts:
- Afrika se totale populasie = an esitmated 690 miljoen mense (waarvan kak baie korrup is)
- Grootste stad = Kairo, Egipte (piramid valley)
- Grootste land in Afrika = Sudan. (ook bietjie korrup)
- Langste rivier = DeNile (obviously 'n gay rivier)
- Grootste meer = Meer Victoria (ek laaik nie die royals nie!)
- Grootste berg = Kilimanjaro (Ek dink Nataniël het hom geklim, so enige iemand kan)

Dis nou net sulke Gr. 1 facts, maar voor ons by die serious shit kom moet ons eers bietjie van die first-base stuff leer. Gaan hou maar 'n quiz vanaand met shots Tequila / Sambuka...vir elke vraag wat jy reg antwoord kan jy iemand dronk maak! Dit werk nogal goed in groepies van twaalf.

No comments: