Wednesday, March 28, 2007

Ken jou Kontinent


Die kontinent van Afrika is 'n geurige kleurige plek en ek is baie patrioties as dit nou by die talk van Afrika en Suid Afrika kom. Ek weet dat paar mense dalk vir my sal uitwys dat die "wit" mense nie in Afrika hoort nie en blah blah jackedy schmackedy maar was daar dan nie net een ras van Adam en Eve nie?

Dis baie interesant om te sien dat ons in so moerse diverse kontinent bly met moerse baie religions, cultures, tale en mense en ons fight nie met mekaar nie. Sien die lande in Afrika laaik dit liewers om die mense in hulle eie land pap te skiet - ons is nogals goed met civil tipe wars.

Die hele Afrika het gesuffer onder Europese colonialism behalwe 3 gelukkige lande...die Euros het seker geweet daar gannie baie aan nie en die freaks is mos lekker fokken lui...willie werkie. En as ek ook nou my feite agter mekaar het, dink ek die Pommies het lekker na die tyd eers gekom en lekker baie lande gevat wat klaar ontwikkel was deur ander Euros. Anyway dit was maar 'n kakkerige tyd - don't even get me started op Pommie konsentrasie kampe nie!

Ok terug by die facts. Hier is so paar interesanthede wat my ook maak gaan het - ag dis nice:

- Afrika het 53 lande.
- Afrika het 'n AU, dis nou die Arican Union Federation en almal in die hele Afrika is deel van die federation behalwe Morrocco. Julle sal ook die African Union in Midrand vind.
- President Gertrude Ibengwe Mongella is die Head of State en Chief of Government van die African Union, sy is ook 'n vrou! En is in Tanzanië gebore en nogals vet, lekker pap boude.
- Afrika is die wêreld se armste kontinent, meestal omdat 99% van alle goewermente korrup is
- Nigerië sit op die wêreld se grootste olie reserve en het ook die meest mense van al die lande in Afrika - lucky bastards.
- Zimbabwe is die enigste land in Afrika wat 'n negatiewe ekonomie groei het. Wonder wie se fokken skuld dit is?
- Afrika is die mees POLYGLOT kontinent in die wêreld. Die kontinent waar die meeste verskillende tale gepraat word.
- In Arika is daar 150 miljoen Muslims en 130 Miljoen Christene.

Ok oor en uit tot volgende keer.
Tsamaya Sentle

No comments: