Wednesday, March 28, 2007

Meet 'n Maaiki

Die week se maaiki het toe nou uit die tronk uit gekom net betyds voor ek op vakansie gaan en het toe ingestem om deel te wees van my 'Meet 'n Maaiki' interview. Die wolhaar gedrog ken ek nou al so rukkie - ek het haar eintlik in die tronk ontmoet op 'n koue winters Londen aand. Toe ek weer sien is ek en sussa saam in 'n sel ingedruk daar in Holloway se selle in. Ek dog eers vanaand word ek gepoedel-rape...maar toe is sy so gaaf en leen vir my haar magie want ek het nie 'n kussing gehad nie.

Anyway lang storie kort, na die magie-deeling het ons toe mafia buddies geraak en ons kuier graag saam. Sy is gaande oor Suid Afrikaanse braaivleis en beplan om saam my Oktober op Clifton se strande te gaan rondhardloop en fetch speel. Ek kannie wag nie!

Ek stel aan julle voor:

Volle naam: Moemfie Sherry Zaza Brak

Noemnaampies: Komhierso, Sit, Lê en Nee.

Lokasie: SPCA's wêreldwyd, Holloway se selle of op Jenni se stoep.


Stickhorsies: Draf, Fetch, Walkies, Rol, Blaf, Eet en Slaap.


Gunsteling politikus en hoekom: Ek blove Winston Churchill...Sy looks remind my aan my X-man, Bonzo die Bulldog.

Sal jy 'n chillie in jou hol indruk as dit jou verhoed om wurms te kry: Is jy fokken mal? Ek het al alles probeer vir die wurms van my en dit gaan nooit weg nie! Ek dink die enigste remedy is as Robert Mugabe in my mond gaan pis - en daai satans acid laat ek nie naby my lippe toe nie.

Wat irriteer die K@K uit jou uit: Behalwe Pedigree se kak doggie munchies sou ek sê mense wat dink honde laaik dit as jy met hulle fokken speel...Ons laaik dit FOKKOL, OK! Gee ons net 'n lekker bord steak en kidney en ons is happy. Daai sqeeky bal kak wat julle altyd koop werk nie lekker saam ons uitstekende sensitiewe gehoor nie - dit erger as Guy Fawks.

Maak 'n statement wat mense sal laat dink: Net lelike honde poep skelm.

Wat is die malste ding wat jy al ooit gedoen het: Ek het eenkeer 'n kat geterg wat baie groter as ek was...Ek dink sy naam was Mufasa...hence die limp.

As jy 1 ding in die wêreld kon verander wat sou dit wees en hoekom: Ek sou seker maak daai kak email wat heeltyd rondgestuur word van die SPCA in Suid Afrika gaan toemaak, stop om te sirkuleer.


Wie dink jy maak of hy 'n groot tottie het maar actually is als net 'n cover-up:
Snoopy, die doos

Wat wil jy wees as jy eendag groot is:
'n Rottweiler

Wie in jou opinie is die domste drol: Shoe daar is so baie drolle in die drink water maar ek sou sê die drol wat Lady en the Tramp geskryf het. Nou dink mense ook spaghetti maak ons jags!

As jy 'n gun en 1 koeël gehad het, wie sou dit wees: Aangesien Jock nou klaar 'n koël kwyt is seker maar Lassie, want hy kry altyd al die aandag!

Wat is jou grootste vrees: Om te meeeeeaaaoooooouuuuuuwwwwww.


Want dink jy van die dolfyn slagting in Japan en eintlik meer belangriker wat dink jy van die slagters self:
Enige mens wat 'n dier so mishandel se tollie moet afgesny word en oor sy cornflakes geprinkel word. Dan moet hy dit eet...maggie opstaan voor die kossies nie klaar is nie.

Beskryf Jenni in 1 woord: NieLekkeNie

No comments: