Thursday, March 01, 2007

Meet 'n Maaiki

Die week se karnale abnormale sonder parahare maaiki is so mal tannie wat ek hier in Londen ontmoet het. Toe ek die 9ste Mei 2004 geland het, my tassie in sy moer in van Heathrow allie pad Wimbledon Park toe gesleep het toe tree ek 'n huisie binne waar ek, Andries en dan die week se gawe maaiki ingebly het.
Ek het skaars my tas zippy oopgemaak toe het ek klaar 'n glas wyn en sommer 'n sigaret ook in die hand - want die maaiki van my is 'n regte party mannanimal! Maar dis toe dat ons vriendskappie begin het...

Soos meeste van julle weet is dinge nogal rof hier in Londen (emosioneelik) en dan word jou huismaats soos jou family...nou sussa hier is soos my family hier in Londen. Ons het al saam gelag, saam gehuil, saam gepoep, saam skeef geloop en al baie saam gechat. Ag sy is so nice mens, sal jou wragtig 3uur die oggend uit die sloot kom help - dis nou as sy nie self saam jou da binne lê nie. Sy is ook lekker eerlik soos meeste van my maaikis maar is. Sy is baie goed in haar werk! Sy hou altyd sulke moerse lekker parties by clubs...book sommer die hele club uit! Sy rook soos 'n skoorsteen en drink soos 'n vis (of het altyd) - maar 'n beter maaiki gaan jy sukkel om te kry!

p.s. Die "secret" wat sy van praat is iets wat ek ook gedoen het - maar myne is nie 'n secret nie. O en die ou in die foto is haar pimp...soos julle seker kan sien - sy identiteit is 'n geheim.

Ek stel aan julle voor my geliefkooste tjommie van soutpielieland (oorspronklik van Durbs, o gids en sussa is nog Ingils ook, so antwoorde is in soutpieltaal):

Volle naam: Alexa-Jane Dold

Noemnaampies: A-J / Lex / Cookie & Cherry (gelukkig nie cherry op die cookie nie...)

Lokasie: London

Stickhorsies: Reading Magazines, Travelling, Playing with Toby, Watching telly, shopping and arguing with John ;-)

Gunsteling Tandepasta en hoekom: Colgate (whitening), cause it's meant to whiten...

Wat irriteer die K@K uit jou uit: People taking the piss & the one 'Madam' I work with grrrr...

As jy enige dier kon wees, wat sou jy wees en hoekom: MMMMMMMM.......not to sure

Maak 'n statement wat mense sal laat dink: Tigers and Lions should not mate ;-)

Wat is die malste ding wat jy al ooit gedoen het: Ha ha ha - It's a secret!!! (You know Jen!)

Het jy al iemand gemoer...wie...hoekom: Yes, She hit me first though (I did not know that HE had a girlfriend!)

Wanneer laas het jy in jou broek gepiepie: Ha ha - Last Saturday Night, as I got told the cops were coming.

As jy 1 ding in die wêreld kon verander wat sou dit wees en hoekom: The Death penatly should be in every country.

Wie in jou opinie is die domste drol: The cherry on reception!

As jy 'n gun en 1 koeël gehad het, wie sou dit wees: NO comment

Wat is jou grootste vrees: Something tragic happening to my mum, dad or brother and I could not get to them.
Wat dink jy van die Blood Diamond saga: HUH? What's that?

Beskryf Jenni in 1 woord: One great cherry pie (4 Words!!! Oh Well)

No comments: