Tuesday, July 24, 2007

Meet 'n Maaiki

Die week se freak op die deck is so girl wat een aand aan my deur kom klop het nadat daar een of ander ontmoeting in die gym was. Sy het 'n bottel rooiwyn in die hand ghad...toe weet ek hierdie gaan 'n stewige vriendskap vorm...Ek bevriend enige iemand wat 'n smaak vir rooiwyn het.

Anyway die "girl" het 'n stunning glimlag en blerrie goeie hart. Sy sal 'n stinkende boemelaar van die straat af haal, hom 'n lekker bubblebath tap en ietsie gee om te eet. Partykeer wens ek ek kon so goed wees...Sy is ALTYD op vir 'n lekker party! Van modelloop, op 'n patio stoel sing en kaashap kan jy haar NIKS vertel nie. Sy is ook 'n egte kaaskop...Sy het die paspoort om dit te bewys - partykeer na te veel wyn sou mens sweer sys 'n snotkop met al die kak wat sy aanjaag!


Ek het nog min mense ontmoet wat altyd die positiewe in 'n saak raak sien soos die girl. Sy reel die beste Halloween parties...eintlik enige donnerse party for that matter en is ook altyd die life en soul van die party. Sy gee nooit op nie...sy is baie advontuurlustig, sy is fokken stunning (al moet ek dit self noem), sy gee actually regtig om oor mense se well-being, sy is al deur 'n MOERSE rowwe tyd die jaar en sy sal altyd eerste vra "Hoe gaan dit met jou?"...dit wil gedoen wees.


Sy is ook nie bang om mense te vertel hulle moet fokof...of die "fire brigade bel" as hulle irriterend is nie, sy het altyd skelm by my huis gerook tot sy nie meer 'n fok omgegee het nie en sy is die beste persoon om 30 Seconds mee saam te speel...(humor faktor).

Sy is actually regtig net 'n great mens...met 'n hart van goud...wat altyd reg is vir 'n goeie jol. Sy maak of sy nie van Zuluz (die commenste pub in Londen) hou nie...maar ek weet diep binne sy doen actually...hee hee


Ons is al duk en dun deur en nogsteeds kan ons na 'n lang dag terug sit en 'n MOERSE glas wyn klink...en weet als gaan fine wees.


Ek stel aan julle voor:


Volle naam en van: Chantel Rijtma-Strydom


Noemnaampies: Tella, Chantelkie, Chanti, Rookma, Mike Tyson


Lokasie: London, TRADEWINDS


Stickhorsies: kuiertjie saam met my maatjies


Wat is jou eerlike opinie van die Pommies en Pommieland? Vrot tande en vuil hare, maar pommieland nie te sleg


As enigiets kon wat sou dit wees en hoekom? Child Psychologist - baie lief vir die snotneusies


As jy jouself in die spieel sien, wat dink jy? mmmm ??? Hallo julle..


Wat is die malste ding wat jy al gedoen het? o jinne waar moet ek begin, bungee jump!


Het jy al jou snot gemunch? my ma reken so maar, ek glo darem nie


Wat irriteer die KAK uit jou uit? Mense wat hulself bejammer en elke dag kla en kerm en die lewe vir hulself moeilik maak. Lewe te kort vir sulke strond.


Wie is jou Hero en hoekom? Rageltjie de Beer - want mens wens soms jy kon dieselfde doen


As jy enige dier kon wees wat sou jy wou wees en hoekom? 'n woefie, speel en hardloop heeldag lank


Wie in jou opinie is die domste drol? Ken nie regtig ene nie, lyk maar vir my almal dieselfde


Enige politicians wat jou al impress het? ekke is nie een vi politiek in nie


Wat mag mens glad nie sĂȘ terwyl jy seks het nie... ha ha ek het hoofpyn


Sal jy ook kaal poesseer? En hoekom of hoekom nie? Nooit sal mense see siek maak


As jy die woord TAPPET hoor, wie se gesig sien jy dadelik? Almal wat Zulus toe gaan


Wat is sover die hoogste hoogtepunt in jou lewe? My man


Beskryf Jenni in 1 woord: BAKGATMAATJIEBEFOK

No comments: