Wednesday, May 02, 2007

Meet 'n Maaiki

Die week se maaiki is nou iemand wat my personal space saam my deel vannat hy gebore is...ja julle het reg geraai, dis nie 'n donnerse stalker nie maar eie broer!

Klaas het ek hom gedoop want Klaas vakie het altyd meer sand in sy oe gegooi as in myne en hy het altyd meer geslaap. Vir die van julle wat nou al lank maaikis met my is sal weet ek en Klaas kon moerse lekker saamspeel (van army army tot cross-dressing dress up), maar het net so lekker gefight, vuiste en messe en al...en nou bly ons saam! Ja moeilik om te glo maar ek het my messe terug in die laai gesit en my boks hand skoene in die kas gehang. Klaas is een van die rustigste mense wat ek ken, ek dink nie hy het al ooit 'n geboksery met enige iemand aangeknoop nie, sy woordeskat is groter as meeste mense wat ek ken en hy het vandat hy saam my bly geleer om broccoli en blomkool te eet...hy kan ook lekker kos maak, lekker kuier en lekker skud...op die bank. Hy haat dit as fuckt up Afrikaanse mense hom NICOLAAS noem en hy kon nog nooit tappet mense verstaan nie maar All in all is hy eintlik 'n regtig 'n cool boetie (behalwe die keer toe hy my kar stamp...grappie) - mens kry min cool boeties! Ek stel aan julle voor BOEMSIE...

Volle naam: Nicholas Johannes Swanepoel

Noemnaampies: Klaas

Lokasie: Londen

Stickhorsies: Engiets met petrol te doen, braai en rugby

Gunsteling politikus en hoekom: Volg nie rerig politiek nie

Sal jy 'n chillie in jou hol indruk as dit jou verhoed om wurms te kry: NEE

Wat irriteer die K@K uit jou uit: Taxis en mense wat dink hulle weet als, meantime weet hulle fokkol

Behalwe toe ons daai eenkeer baie baie klein was en jy perongeluk in die bad in my mond gepiepie het, het jy al in iemand anders se mond ook gepiepie en wie sin. (Dit mag indirek ook wees): Nee nie my tipe ding nie

Maak 'n statement wat mense sal laat dink: Die criminal mentality wat so baie mense lyk my deesdae het.

As jy plekke kon ruil met 1 persoon vir 'n week lank wie sou dit wees en hoekom: FOK weet! (let nou nie juis op, of kyk so daarna en bespreek dit met my friends nie)

Wat is die malste ding wat jy al ooit gedoen het: 'n Brandweer man...ha ha ha

As jy 1 ding in die wêreld kon verander wat sou dit wees en hoekom: Enigiets solank ek net suksesvol daarin is

Wie dink jy maak of hy 'n groot tottie het maar actually is als net 'n cover-up: Daar is so baie?!! Mugabe...

Wat wil jy wees as jy eendag groot is: 'n Brandweer man

Wie in jou opinie is die domste drol: Weereens Mugabe...?

As jy 'n gun en 1 koeël gehad het, wie sou dit wees: Mugabe...? (obviously dink Klaas Mugabe is 'n doos!)

Wat is jou grootste vrees: Om 'n mislukking te wees.

Want dink jy van die dolfyn slagting in Japan en eintlik meer belangriker wat dink jy van die slagters self: Ek dink dis fucked up van hulle, hoe sal hulle dan nou voel as iemand hulle sou slag en dolfyn is dan nie eers lekker vis nie!!

Beskryf Jenni in 1 woord: sussie

No comments: