Thursday, February 15, 2007

I does...

























































Kyk eks nou nie 'n mens wat soppy raak oor allerhande kak soos troues, baby births, Valentyn's Day en al sulke tipe goeters nie...maar ek begin deesdae realise miskien is ek nie so harde klippie soos wat ek voorgee nie! Ek raak deesdae baie huilerig en kry daai warm gevoelietjie in my hart oor allerhande klom kak...insluitende die nuus partykeer!

Miskien raak ek nou maternal...fok weet. Anyway maak nie saak of ek nou maternal is of nie, maar toe een van my beste maaikies vir my die fotos stuur toe pik ek sommer 'n traan by my werkstafel....nou weet ek nie of dit van blydskap wat of jaloesie nie, want die girl het so STUNNING op haar troudag gelyk dat ek seker daarvan is sy sou vir Robert MofuckinGabe laat huil het!!!

Hierdie is 'n boodskappie gerig aan my baie goeie maaiki - Desiré Minter (was Eksteen)...

Dear Des

I am so sorry I couldn't be there to share this gorgeous day with you. You are truly one of the most beautiful brides I have ever seen and obviously as I assumed everything was done so tastefully and stylish. I hope that you and Miles have a fabulous life together and produce many children so they could teach the world how to be sophisticated, stylish and creative!

Lotza love
Jen;)

No comments: