Thursday, February 01, 2007

Honesty is the best policy

Ongelukkig kan ek dit nie beter in Afrikaans sê nie - maar honesty is oor die algemeen regtig the best policy. Ons bevind onself elke dag in obskure situasies en al wil ons partykeer hoe graag net vir iemand eerlik sê hoe ons regtig voel of wat ons regtig van hulle dink, is dit partykeer baie moeilik want ons is almal ewe judgemental en oorsensitief.

Ek glo vas dis hoe ons as Suid Afrikaners groot gemaak is. Hoeveel van daai kinders onthou jy wat as jy vir hulle in Gr 1 sê; shoe maar jy het lelike tone, na die donnerse juffrou toe hardloop en dan skuif sy jou tot reg voor teen die bord, waar jy nou alleen sit en die fokus punt van die klas is! Dis sulke tipe goed wat mens scar vir die res van jou lewe! Wie gee Juffrou Rotenmeyer anyway die reg om jou eerlike opinie te undermine? Is freedom of speech dan nie van toepassing op minder jariges nie? Of miskien het Juffrou Rotenmeyer self dalk kak lelike tone...

Ons moet van kindspeen af opstaan teen die establishments en skreeu: Jou moer jou lelike common konserwatiewe drol, ek sal sê net wat ek wil wanneer ek wil!

Ek het 'n paar old skool vriende en ek weet net waar om te gaan met hulle wat eerlikheid betref. Daar is absoluut niks verkeerd met old skool vriende nie, ek het net al agter gekom dat hulle ingeboude processerkies nie eerlikheid so lekker process soos my ander maaikis nie. Maar hulle het net 'n updrade nodig dan sal hulle ook oraait wees.

Ek dink anyway as almal net lekker eerlik is sal daar ook soveel minder korrupsie wees, dan kan Mev. Phumzile Mlambo-Ngcuka (ons adjunk-pres) ook net admit dat sy fokken derduisende rande by die tax-payers gesteel het om vakansie te gaan hou saammet haar entourage en sy worry nie regtig nie want sy het nuwe kameelleër handsakke, egte goud g-string panties en 'n fokken vet gat om daarmee saam te gaan.

As ons almal net van kleins af geleer word om meer eerlik te kan wees sal:
*Jy vir jou niggie kan sê jy dink haar babakie is die lelikste dingekie onder die son,
*Gay mense by die ouderdom van 3 en 'n half al uit die kassie kan kom,
*Jy kan vir jou baas sê dat die pers broek wat sy so gereeld dra haar 'n vieslike camel-toe gee,
*Jy aan jou blond bomshell girlfriend kan admit jy dink sy is so toe soos 'n klei-os se hol maar jy date haar net want sy is 'n nimf met groot tiete.
*Jy actually vir society sê ek wil nie 'n fokken accountant wees nie!

So ek daag almal uit wat hierdie artikel gelees het om bietjie meer eerlik te wees met jou medemens, nie outrageously aanvallend nie (soos ek partykeer kan wees nie), net eerlik.

No comments: